Bestallning


Har skaffat mig ett ebay-konto och ett paypal-konto.. sa nu har jag varit och kollat runt lite pa ebay och jag hittade den har paletten med ogonskuggor som jag hort massor om.. Det ar 88 skimmrande ogonskuggor och som ni kan se finns i princip alla farger :P Den kostade mig 220 kronor. sa 2,5kr for varje ogonskugga vilket inte ar sa farligt va? ;)

det enda negativa ar att jag var tvungen att bestalla den fran hongkong.. sa den lar nog inte komma forran om 2 veckor. men da jaklar ska det lekas med smink :)

Godnatt!


3 kommentarer

Angelica

Snygg box. Jag kan agera försökskanin om du vill ;)

Btw. Grattis till intervjun !

Spännande :)

Datum: 2010-03-10 Tid: 11:22:45
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever
mamma

Jag tror att det är en sån som Magda... Anne-lii´s dotter har köpt på ebay... hon är jätte nöjd med grejorna därifrån :) snygga ni ska bli :) puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-03-10 Tid: 13:40:50
fia

ooooh, en sån vill jag ha!!

Datum: 2010-03-10 Tid: 18:14:31
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0