Cougar Town


Jobbet igar gick val helt okej. Jag knaprade paracetamol och gick fran doende, till helt okej, till doende och till helt okej igen. Inte direkt kul, men vad gor man inte for pengarna liksom? Fick ju 1000 kr extra i veckan och det skadar inte att ha till London ju.

Nar jag kom hem la jag mig direkt i sangen och tyckte synd om mig sjalv haha. Har hittat en ny tv-serie som jag har suttit och tittat pa hela garkvallen och nu pa morgonen. Har bara 1 avsnitt kvar och sen masta jag vanta tills nasta kommer ut i USA :P Tv-serien ar Cougar Town. Med Courtney Cox (Monica from Vanner ni vet). Jag tycker iallafall den ar riktigt rolig, sa ni borde titta pa den. Sen nar den ar slut far jag helt enkelt hitta nagot nytt att titta pa.

Jag har inte tankt lamna sangen i helgen. Har tanker jag ligga tills jag blir battre. Kanske forflyttar mig till badrummet och tar ett varmt bad.. men det ar nog det jag kommer gora :P Sa det ar darfor jag inte uppdaterat sa bra. Haha jag kommer hela tiden med ursakter.. det ar typ som mitt gymmande :P

Jag har forovrigt en fraga. Hur mycket javla snor rymms det i en nasa? Det tar aldrig slut. Jag borjar bli lite less pa att inte kunna andas :P

Jaja, vi hors sen.
Pusshej


3 kommentarer

mamma

Har sett första å andra avsnittet på den serien.... riktigt kul :) puss

Datum: 2010-03-14 Tid: 01:01:18
Johanna WP

Jag tycker att hon blir... för mkt i serien. Känns så överdrivet!

Datum: 2010-03-14 Tid: 01:18:32
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Men Johanna... vi blir så där när vi är 40....:P vänta bara ska du få se :)

Datum: 2010-03-14 Tid: 09:49:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0