Goddag

Skulle ju som sagt till tandlakaren idag. Men nar jag ringde akuttandlakaren sa dom att dom inte kunde ta in mgi for att jag varit dar redan och for att det inte var akut. Dom gav mig dock numret till en annan tandlakare som kostar lika mycket. Men den ar langt bor i helvettet och jag skulle aldrig hitta dit sjalv. Jag onskar detta hade hant nasta vecka, for da har Carol pasklov och hade kunnat skjutsa mig.

sa runt 9 ringde jag Andrew och han sa at mig att stanna hemma. forst och framst lat min rost hemsk da jag var sadar harligt morgonhes :P Men sen sa sa han att det var enklare for dom om jag stannade hemma, for dom hade redan fatt in nagon som skulle ta over mig och sen sa skulle dom slippa foroska hitta nagot for mig att gora.

Sa nu ar jag hemma. Har strax last ut "The last song" som jag kopte till taget pavag hem fran London. Jag alskar den, och ser framemot att se filmen da den kommer ut :)

annars hander ingenting. Wilf spelar fotboll och jag ska snart ta ett bad tror jag. Jobb imorgon och sen ska jag till Angelica.. Ledig Fredag och Mandag vilket kanns underbart. Kanns som att jag haft lov :P Fast det kommer goraont nar jag far mitt lonebesked. jaja, vi hors snart igen!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0