Grattis till mig sjalv..

Tappade just upp ett bad at mig sjalv. Innan jag klev i slangde jag ner en av mina favorit badbomber fran lush da jag tyckte jag behovde unna mig sjalv lite lyx. Nar jag stoppar ner foten i vattnet inser jag att det ar iskallt. Javla tvattmaskinen ar igang och varmvattnet funkade inte. Sa dar slangde jag ivag min favorit lushgrej och fick inte ta mitt lyxiga bad. Jag tog en dush istallet.

Badkaret ar fortfarande fullt och luktar gott. Jag ar for irriterad for att tomma det haha.

Jag ar nog samst pa denna planet


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0