HAH

Alltsa vilken underhallning Svenska Hollywoodfruar ar egentligen.

Nar det var dansuppvisning och den 80ariga mamman var dar och assistenten fragade om hon ville komma och satta sig pa sin plats for att se dom dansa sa sager hon " Klart jag ska come and look at dom". Perfekt svengelska, och oj vad jag skrattade haha.

Och sen Maria Montazami som jag har nagon hatkarlek till. Hon ar den basta dar, men alltsa.. "far jag inte louis vuitton filten sa blir jag JATTE besviken". och sa fick hon den och slanger den pa soffan och ba :" Och sa landade den pa soffan sadar perfekt, och dar far den ligga nu"

Ja, dom har for mycket pengar kan jag lova!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0