Hej fran London

Hade en absolut underbar dag igar. Eftersom att vi bor i Covent garden sa hangde vi dar och shoppade lite. Kopte ett par skor och lite smycken. Sen blev det hem, gora oss iordning och sen akte vi till Leister square, kakade middag pa "varan" restaurang, kikade pa bio (the hurt locker, som var skitbra) och sen gick vi ivag till trafalgar square och bara satt och tittade pa big ben i bakgrunden av nelson statyn. Helt underbart :) Sen gick vi hem. Vi har gangavstand till Leister square, piccadilly circus och trafalgar square.. Underbart :)
Nu ar vi pa Westfield shopping center vilket jag har for mig ar ett av europas storsta. Det kan det nog vara. Jag har kollat runt i affarer och blev lite uttrakad. Sa jag gick in till apple store och tankte titta pa lite mac och bestamde mig for att blogga ;)
Efter det har blir det oxford street, kanske notting hill och sen hem, gora oss i ordning. Kaka middag och sen ska vi ga pa musikal pa west end :) Vi ska se Grease. Och da hade jag tankt tanka pa Johanna och Sofia. For jag tanker pa dom da jag hor latarna. Speciellt Johanna :)
Jaja, hoppas ni har det bra dar hemma. Har skiner solen och jag ar lycklig :)
puss hej


3 kommentarer

mamma

Låter absolut underbart :) kolla in den blåa dörren i notting hill :P puss

Datum: 2010-03-26 Tid: 14:31:22
Johanna WP

Aw, du är väl för söt!



Hoppas gårdagen var bra, & att kvällen blir lika bra. Puss på dig!

Datum: 2010-03-26 Tid: 18:43:28
Blogg: http://ilky.blogg.se/
fia

åh! ja, tänk på mig snälla :)

Datum: 2010-03-26 Tid: 19:18:33
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0