Mandag

Jag ar sa javla trott sa det finns inte. Har kollat lite pa youtube och mina ogonlock foll ner tusen ganger och jag vaknade upp av att mina ben borjade rycka haha.

Dagen har iaf gatt relativt fort vilket jag tackar och bockar for. Har daremot behovt jobba med en mindre rolig person idag och det har som alltid varit mycket skitsnack. Men jag har mest bara ignorerat, och nickat i takt med att folk pratar, sa dom tror att jag bryr mig.

Mumsar lite pa en subway macka som Wilf kopt med sig hem. Fick mig att tanka pa Angelica, och jag hoppas hon har haft en bra forsta dag pa jobbet :)

Nu hade jag tankt lagga upp del 2 av bilderna :P Blir nog 3 delar. Tog ackligt mycket bilder :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0