oops

Tydligen har dom borjat bli lite mistanksamma pa jobbet. En av kvinnorna hade fragat Danny i fredags vart jag var. Han hade sagt att eftersom att jag inte sa nagot sa var det formodligen personligt. Hon hade sagt "eller sa ar hon och kollar jobb" danny: eller sa ar hon hos gynekologen? inte fan vet val jag. men personligt vare iaf"

haha, han ar sa javla skon :P

men eftersom att jag anda ska tacka nej sa gor det nog inget. Fragar dom var jag och fixade p-piller eller nagot. Vem bryr sig? dom har egentligen ingenting med det att gora. Men dom ar ju sa ackligt nyfikna.

Sen sa sag Holly att jag hade en stampel pa min hand fran Moho i lordags. Hon hade ocksa en stampel fast fran en annan klubb och tyckte det var svincoolt. (vilket arhundrade ar hon fran? far man inte alltid stamplar om man ska ut och ta luft?) Hon hade iallafall sagt till Andrew att jag ocksa hade stampel och han ville se den. Dom gor mig galen?


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0