Sjukling

Wilf har smittat mig med sin hemska forkylning. Sa nu ligger jag har och tycker synd om mig sjalv som vanligt. Min hals haller pa att doda mig, jag mar lite illa och jag ar snorig. Tummen upp for det. Perfekt infor helgen. Jag som skulle hanga med angelica.. blir nog inte sa nu. vi far se hur jag kanner mig..

Tvingade Wilf att titta pa Ice age igar och han gillade den. Sa imorgon ska vi ha filmkvall eftersom att vi bada ar sjuka. Vi ska se "The ugly truth" och "Ice age 2" tror jag iaf. Blir mys!

NU hoppas jag pa att jag inte vaknar upp med feber imorgon. For ar jag inte pa jobbet imorgon far jag inte alla timmar jag jobbat over.. Man maste jobba 40 timmar for att fa OB.. och ar jag borta, sa har jag jobbat dom javla timmarna i onodan. Sa hall tummarna for mig.

Kanns ganska osammanhangande detta inlagg. Jag ar alldeles for trott och sliten for det har. Kommer en battre uppdatering imorgon. Sen verkar jag ha det lattare att uppdatera den engelska bloggen. skumt. Jag kanske maste skaffa en helt ny blogg.. for att fa lite inspiration eller nagot?


1 kommentarer

mamma

Stackars älsklingen :( krya på dig... älskar dig i massor <3 <3

Datum: 2010-03-12 Tid: 16:32:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0