Stackars mig


(skor jag kopte i London men som jag glomde visa.. alskar dom :)


Jobbet gick helt okej idag. Vaknade dock upp och sag ut som en hamster och pratade som en idiot. Min visdomstand javlas igen. Jag ar uppsvalld och det varker. Sa imorgon ska jag tillbaka till tandlakaren och se om den vaxer ratt osv.

Annars hander det inte sa mycket. Folk pa jobbet har tydligen blivit irriterad pa att Andrew ar sa snall med mig, aven fast jag ar otrevlig mot honom. Jag och Andrew jobbade over ikvall och pratade om det har. Och enda anledning ar att jag inte gor honom forbannad. Jag skrattar har kul, och gor han mig arg sa ar det glomt och forlatet inom typ 5 min.. Medans de andra ar sura i dagar och irriterar honom hela tiden. Kul iallafall att en speciell nagon borjar bli avundsjuk for att han tycker battre om mig an henne haha.

Har just tittat pa Greek och Gossip girl och nu hade jag tankt lasa lite ur min bok som jag borjar tycka valdigt mycket om. Men forst maste jag knapra lite varktabletter for det borjar gora ont igen :(

Sen langtar jag till Torsdag ocksa da jag och Angelica ska ha O.C. kvall :) ska ladda ner den forsta sasongen och sa tankte vi ata gott och streckse pa det :)

Vi hors imorgon
Pusshej.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0