Tjejkväll på schemat!

Gud så konstigt det känns med ett svenskt tangentbord, jag vänjer mig nog dock haha.

Är hos Angelica just nu och har just duschat. Snart blire att kleta lite smink pa ansiktet och börja dricka lite. Eller ja, vi har börjat lite smått redan.

Kom in till Manchester runt halv 4 och vi gick och köpte en foundation och ett puder till mig och sedan lösögonfransar som jag tänkt prova. Jag kommer nog se ut som en transa ikväll haha. Sen blev det smoothie och en pizzaslice pa foodmarket i Arndale.

Vi väntar fortfarane på Sari och Sabina som ska med ut ikväll. Blir först tjejförfest här med svenskmusik (jag gissar på massa sång) och sen ska vi ut och dansa hela natten lång ;)

Har med mig kameran och lovar att jag ska forsoka ta massa bilder :P

Intervjun igår gick bra förresten. Mer om det imorgon.

Pusshej



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0