Bastu


Nagot jag saknat med sverige ar att man kan basta typ overallt. Aker man till badhuset och badar sa finns det en bastu, dar vi bor har massor av folk bastu och ja, det ar mycket lattare. Jag saknar att basta.. jag alskar att basta :O

Men nu ar jag glad for jag har ju liksom en bastu pa gymmet. Trakigt dock att sitta dar ensam, men anda sa fruktansvart skont. Jag kommer nog masta ga till gymmet varje dag for att jag vill basta :P Men det ar val bra, da blir jag fit samtidigt ju :P

Ah, jag maste dit imorgon! :)


1 kommentarer

mamma

Åh det låter härligt :) basta på.. man kan ligga å läsa om man vill det funkar :) puss älskar dig <3

Datum: 2010-05-04 Tid: 09:46:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0