Battre

Nar jag har dagar som jag hade igar blir min mage alltid forbannad pa mig. Och det vart den idag. Jag var depp och hade ont pa jobbet och dom lat mig ga hem pa lunchen och det tror jag verkligen jag behovde.

Jag tror jag behovde ladda batterierna lite. Aven fast det bara rorde sig om en halv dag. Jag behovde komma hem, kanna lugnet och bara vara. Wilf och jag tittade pa roliga filmer och jag tog en liten tupplur. Nu ar jag uppe igen och mar mycket mycket battre. Var tvungen att skicka sms till Andrew och tacka sa himla mycket for att han fixade sa jag fick ga hem. Dagens hjalte, helt klart!

NU snart ar det dags for Bella & Tyra show och sen blir det lasning och sova.
Hoppas ni haft en bra dag!
Pusshej


2 kommentarer

Anonym

Vad skönt att du mår bättre :) puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-05-13 Tid: 21:38:15
Johanna WP

Jag hatar iPhone! Åkte dock & beställde en Desire idag. Kan knappt vänta tills min bebis kommer hem :D

Datum: 2010-05-14 Tid: 16:59:23
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0