Drama pa jobbet

som jag skrev sa har det varit drama pa jobbet idag..

Holly ar som sagt tillbaka, och hon brukade vara valdigt bra van med Andrew. (gick aven rykten om att dom hade en affar). Nu har ju Holly varit borta i 4 veckor och jag och Andrew har blivit valdigt bra vanner som pratar och skrattar och har kul. Han har aven dansat askdanser och sant for att fa henne att stanna dar hon var fast pga askmolnet och ville verkligen inte ha tillbaka henne pa jobbet, da hon gor honom irriterad.

Nar hon kom tillbaka markte ju hon saklart att jag ohc Andrew var vanner. Hon hade sagt att han inte pratade med henen som han brukade gora.. och jag har fatt onda blickar lite nu och da, speciellt om jag och Andrew har statt och skamtat.

Han har aven lanat min telefon ibland for att leta hus till sig sjalv, och idag bestamde han sig for att reta henne.. sa han gick med telefonen for att visa huset han vill kopa for Richard, som jobbade med holly. hon ville se huset han skulle kopa men han sa att han inte ville att hon skulle veta var han skulle flytta.. hon blev sur och sa "men emelie har ju fatt se det".. och da sa han "ja, men jag ligger med emelie nu istallet for dig. mycket kan handa pa 4 veckor"

Sen borjade hon saga att jag inte gjorde mitt jobb ratt (vilket jag gjorde) och han vande sig om och gick ivag.

Sen hade hon tydligen sagt till Lorraine "Han verkar inte hata henne langre eftersom att han lanar hennes telefon"..

Jag blir sa less pa att hon ska bete sig som ett litet barn. Men ar det nagot jag lart mig av att jobba pa det dar stallet, sa ar det att inte ta at mig. Jag har helt slutat med det. Sa istallet for att bli sur osv att hon snackar skit och sa, sa har jag istallet bara asgarvat hela dagen for att jag tycker hon ar tontig. Ska bli intressant att hora vad hon sager om mig imorgon, for det hon inte vet ar att ingen tycker om henne langre (forutom hennes bastis Lorraine) och dom berattar for mig om hon sager nagot..

urs, det ar som att jobba pa ett javla dagis haha


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0