Fredag!

Har varit ackligt varmt och kvavt idag pa jobbet. men som tur var sa har vi inte gjort sa himla mycket. efter lunchen, under de sista 2 timmarna sa var vi 7 personer som  inte gjorde speciellt mycket. vi klistrade lite klistermarken pa hinkar.. tog ungefar en halvtimma.. och da sekade vi som fan ocksa haha. Sa jag bestamde mig for att filma lite. Danny blev mitt offer for att han ar rolig och bjuder pa sig sjalv. Sa har far ni en video fran det :P




Har just tittat pa sasongsavslutningen av Greys anatomy. och herregud vilket javla avsnitt. dubbelavsnitt och mitt hjarta dunkade som fan hela de 2 timmarna. Ni bor se det :O

Wilf ska ut pa cykeltur.. jag vill ga pa powerwalk med honom.. menjag kan knappt andas som det ar, och da vet jag att ga upp for kullar och grejor inte kommer gora annat an att ge mig hostattacker. sa jag ligger har och forsoker friskna till sa jag och angelica kan promenera imorgon. sen har jag och wilf planerat mysdag pa sondag med promenad, solande och picknick.. jag laaangtar :)

nagot jag inte ar sa glad over ar att vi tydligen ska jobba heldag pa whit friday. forra aret fick vi jobba halvdag och tidigare ar har dom varit lediga. men dom ville val inte vara lika generosa i ar. Javla skit!!

jaja, vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0