Min torsdag

Borjade dagen med feber igen men pallrade mig till jobbet anda.. Knaprade varktabletter och madde lite battre. Fick dock jobb som holl mig undan alla andra sa jag inte kunde smitta dom. Fick ga hem klockan 1 da jag inte behovdes langre, da vi var en for manga.

Angelica, hennes mamma och sari hade hyrt bil for dagen. sa dom kom forbi och vi akte till naturreservatet. jag behovde lite friskluft. sa vi satt dar i den stekande solen och pratade och hade det mysigt med lite picknik :) Angelica ska tydligen komma hit nu pa helgerna och promenera med mig runt dar :) Blir trevligt!

Har just kakat och nu blir det att lasa innan jag gar och lagger mig. Maste jobba imorgon! Men sen blir det en valdigt valdigt lugn helg. Jag och Wilf har planerat att ta med oss en filt till ett falt har bredvid och bara ligga och sola och mysa.. Han far sparka lite boll med Jack och sa. For det ska vara superfint vader i helgen tydligen. Jatte varmt och soligt. Kan behova fa lite farg tror jag :) Ser framemot det.

Nej lasa var det.
Vi hors imorgon :)


1 kommentarer

Angelica

Darling, jag slutar tre imorn lördag. Ska jag komma då så promenerar vi och kanske picknickar lite där ute ? :)

Datum: 2010-05-21 Tid: 13:34:30
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0