Nya nagellack

Haromveckan da jag, angelica och sari var pa ikea sprang vi forbi superdrug och vi hittade ett underbart mintgront nagellack av market barry m. gick in pa deras hemsida idag och kollade alla nagellacken och hittade nagra underbara farger som jag var tvungen att klicka hem. dom gar bara pa runt 20 kr, sa ett billigt men bra marke. bestallde hem 3 stycken :)

mitt mintgrona nagellack :)

och sen fick det bli ett babyblatt, ett ljuslila och en brun/gra. ska aven forsoka se om jag kan hitta det graa nagellacket for det ar supersnyggt. men lilan ar min favorit och jag langtar tills dom kommer hem till mig :P


1 kommentarer

Angelica

Åh det brun/grå var ju skitsnyggt. Jag kanske kommer och lånar det av dig :)

Datum: 2010-05-04 Tid: 23:24:08
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0