Sex and the city 2


Rod dag i england idag, sa jag och Angelica beslutade oss om att ga och se Sex and the city 2. Jag tror jag hade alldeles for hoga forvantningar pa filmen.. Men den funkade. Gillar ju sex and the city. Men kanns som att dom mjolkar lite val mycket just nu.

Wilf kom in till manchester och jag motte upp honom och vi gick och kakade god mat pa Nandos. Jag kakade nagon champinjon och haloumi ost ratt som var supergod :)

Nu sitter jag har och vantar pa att wilf ska stada klart, men det verkar inte handa snart. Vi som skulle se film ikvall :( jaja, skitsamma.

Vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0