Skriva

Det som ar bra med att antligen ha ett skrivbord ar att jag ar sugen pa att borja skriva igen. Ska borja skriva "shortstories" for att ova min engelska och for att fa ut kanslor osv. Hade tankt borja med Skyline Chambers, vilket ar huset Angelica och Sari bor i. Det ar sa mycket drama i det huset, sa jag kande helt enkelt for att skriva lite om det. Kanske delar med mig av nagra short stories har i bloggen. Vi far se om dom kanske ar for personliga osv. Men det vore kul med lite respons och sa. Carol har lovat att ratta dom sa jag far tillbaka lite va grammatiken jag tappat da jag bara pratar engelska och inte skriver langre. Och nar jag val skriver sa blir det ofta forkortningar och slang :P

jaja, det blir nog bra :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0