Sliten krigare

Idag har jag varit ackligt sliten och vagrat lamna huset. Garkvallen blev galen som vanligt.

Dagen borjade med jobb och sen gick jag till gymmet och skaffade mitt gymkort. Satte mig pa motionscykeln och cyklade en halvtimma innan jag begav mig till den efterlangtade bastun. UNDERBART! Onskar bara man hade nagon att prata med dar inne.

Efter det gick jag hem, sminkade mig och sen dok svenskarna upp. Angelica, Sari, Daniel och Filip. VI gick till Simply Drinks och kopte ol, satt hemma hos mig och lyssnade pa svensk musik och sen kom Carol hem, sa vi pratade lite med henne.

EFter det gick vi till Kingfisher och kakade. Blev dock bara 2 forratter som vi alla delade pa. Skulle nog ha atit mer tror jag. Hade nog inte matt som jag gor idag om jag gjort det.

Wilf, kev, digsy, cooke, matt och luke kom och motte oss och vi alla tog taxi in till Uppermill. Dar hangde vi pa Commercial och drack alldeles for mycket. Det blev mangder av shottar, jagerbombs, ol osv. Klockan 12 slangde dom ut oss, och nagra av oss bestamde sig for att kvallen inte var slut an.. Det var ju valborg forfan! Sa vi tog taxi till Oldham.

Dar hangde vi pa Tokyos som blivit sa javla daligt. Skitlite folk. Men vi dansade och drack, och skrattade.. Sen at vi pizza och akte hem.

Hade en mycket trevlig kvall, men lite av dramat hade man ju helst sluppit tycker jag. Jag menar, hur omogen och dum far man egentligen vara? Jag blir bara less.

Sa ja, idag har jag matt som jag fortjanar. Jag och Angelica har sett Dear John och sen hasr jag bara legat har och slotittat pa massa skit. Nu ska jag och Wilf se pa The Office. Sen ska jag sova. Jag ska namligen till gymmet miorgon for introduktion och fitness assesment. Dom ska kolla mitt blodtryck, min vikt, min langd, fettet pa kroppen, min kondition och sen ge mig ett traningsschema som jag ska folja. Blir superbra tror jag!

Nej, dags for the office. Vi hors! :)
Bilder kommer upp imorgon!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0