Sommar smoothie


jag ljog nar jag sa att det borjade bli kallare ute.. det ar svinvarmt! Sa efter att ha handlat lite till min raksallad imorgon, sa gjorde jag en mumsig smoothie till mig och wilf. jag har aldrig gillat smoothies forran jag flyttade hit. och perfekt att vi kan gora dom hemma nu ocksa :) I den har ar det lite mango, lite jordgubb, lite hallon och massa frusna bar fran tesco. vet inte riktigt vad som var i dar haha.

jaja, kanske borde diska eller nagot och slanga ihop min sallad till imorgon.
Vi hors :)


1 kommentarer

Johanna WP

& de blir ännu godare med lite tequila rose i! ;)

Datum: 2010-05-24 Tid: 20:18:24
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0