Sondag

Akte in till Manchester klockan 10 och motte upp Sari klockan 11. Vi gick och kollade lite klader och sa, sen blev det frukost pa pret a manger. Angelica kom instapplandes svettig och sa. Men da hade hon faktiskt sprungit en mil ocksa. Och vi var valdigt stolta over henne. Speciellt over tiden hon sprang pa :)

Vi satt pa Pret i typ en timma, sen gick vi och kollade klader. Jag maste hitta en klanning till brollopsfesten vi ska pa i juni. Sen blev det kebab i typ 2 timmar och sen kom Angelica med mig hem for att hamta sista twiligt boken och en luftmadrass at hennes mor som kommer imorgon. Ser framemot att traffa henne.

Har just tittat pa film och nu ska jag lasa innan jag gar och lagger mig.

Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag iaf.
Godnatt. Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0