Stolt


Mami, jag hoppas du ar lite stolt over mig. Aven fast dom inte ar superlanga haha. 4 veckor sedan jag bet pa dom sist. jag ar faktiskt ratt chockad.

Iallafall, ikvall har jag och wilf tittat pa avatar och bara tagit det lugnt. vi var lite slitna efter igar. jag vet att jag skulle ha en vit helg, men det ar svart att halla det pa pubarna har. Vi drog iaf ut med ett gang och drack lite. sen blev det efterfest hos Cookie med rockband och grejor. Skit trevligt!

Jag vet inte varfor jag fortfarande ar vaken. mitt alarm gar av om dryga 6timmar och da ska jag gora mig iordning och aka in till Manchester och heja pa Angelica som gor manchester run imorgon. Sen skulle hon tydligen laga middag at oss ocksa. hoppas det blir tidigt dock for jag har massor att gora har hemma.

Jaja, nu ska jag sova.
Vi hors imorgon!
Pusshej


1 kommentarer

Anonym

Älskling jag är alltid stolt över dig :) puss älskar dig å ja dom är jätte fina :) <3 <3 <3

Datum: 2010-05-16 Tid: 18:27:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0