Storstadning.

Idag ar det storstadning som star pa schemat. Pa onsdag far vi nog varan tv, sa da ska det vara rent och ommoblerat i varat rum. En valdigt bra sak med detta ar att jag flyttat min dator ut till "kontoret" sa nu slipper jag ligga med datorn i sangen och har istallet ett skrivbord och en harlig stor. Sen ar jag ensam ocksa sa jag kan lyssna pa vilken musik jag vill och titta pa svenska saker utan att wilf sitter och ser valdigt forvirrad ut :P

Vi har bestamt att gora stadningen var for sig :P Annars blir det kaos. Wilf ar chef over skrap och sant och jag ar chef over klader.. sen maste jag rensa upp allt mitt smink och sant. Slanga bort saker jag inte behover, eller kanske ge bort? Och aven alla mina lushgrejor och hudvardssaker. Det blir nog bra. Blir skont att fa bort all skit vi har i rummet men som vi aldrig anvander eller behover :)

jaja, jag tar nog ett foto nar allt ar klart.. om det ser bra ut dvs :P


1 kommentarer

mamma

Skicka till mamma :P puss

Datum: 2010-05-09 Tid: 13:59:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0