Streetdance

Ja i tisdags var ju jag och angelica som sagt pa streetdance. Jag dyngforkyld och angelica hade traningsvark. Jag blev jatte nervos da vi  var tvugna att beratta lite om oss sjalva, min javla scenskrack :S.. och sen blev det dans. Som tur var sa var man inte samst. Men vi var inte bra, inte nagon av oss. Forhoppningsvis blir vi battre dock. Kul var det iallafall :)

Har just skickat ivag ett meddelande till varan larare, som forovrigt inte var vad jag forvantat mig. Tjock och en bla tuppkam, men om han kunde rora sig? jag blev typ chockad haha.  skickade iaf ivag ett meddelande och fragade efter laten vi dansat till. Jag och angelica behover ova :p


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0