The last song

Gick till gymmet igar runt 12 och hade min introduktion, vilket gick helt okej.. forutom att jag inte atit tillrackligt och mitt blodsocker sjonk och jag nastan tuppade av :P haha.

Efter det skulle wilf in till Manchester och fixa lite grejor for sin intervju pa onsdag, sa jag bestamde mig for att folja med. Behovde lite grejor anda.

Kom hem med en bh, ett linne till gymmet och en ny clinique tval eftersom att min lilla haller pa att ta slut :P Gick och halsade pa Angelica pa jobbet och vi bestamde oss for att vi ville ga och se The last song.

Motte upp Wilf och holl honom sallskap da han kakade och sen gick jag tillbaka till Angelica och vantade pa att hon skulle sluta. Alla affarer i Manchester stangde klockan 5, sa jag hade ganska trakigt :P

The Last Song var iaf underbart bra, och vi grat som sma barn 10 minuter in i filmen. Dne ska jag kopa nar den kommer ut pa dvd :O

Nu hade jag tankt ga till gymmet en stund och sen fortsatta med tvatten har hemma och antligen fa borja med nagon av mina nya bocker som kom hem i torsdags.

Hoppas ni har en bra dag. Ska fixa bilderna fran i helgen ocksa :)



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0