Torsdag

Mår lite bättre idag, jag gråter iallafall inte. Men jag får oroliga blickar från jobbarkompisarna. Antar att jag har väldens ringar under ögonen. Men vem fan bryr sig?

wild satte igång lite the Office som muntrade upp mig lite, och han var så mysig och söt. Men jag har drömt mardrömmar hela natten så jag kan inte direkt säga att jag känner mig utvilad och taggad på dagen. Men det får bli som det blir. Om hon gurk-kvinnan som jag ska börja kalla henne börjar tjata om något är idag dagen jag säger emot och blir förbannad.

jaja back to work.


1 kommentarer

mamma

Vad skönt att du mår lite bättre... jobbar ni idag??? vi är ledig å börjar inte förrän på måndag :P puss älskar dig å håll ut, snart får vi kramas <3 <3

Datum: 2010-05-13 Tid: 11:40:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0