Torsdagen den 6 maj

Idag är det valdag i England. Jag får inte rösta så jag står mest och håller tummarna över att the conservatives inte kommer in, men som det ser ut nu så vinner dom nog vilket betyder att vi fattigare blir ännu fattigare :(

tog mig upp och gick till gymmet igårmorse klockan tio i 7, vilket jag var väldigt stolt över :) men när jag kom hem efter jobbet så kände jag av den tidiga morgonen och somnade i 2 timmar :P men det förtjänade jag haha.

Wilf var på intervju hos Leeds universitet igår och blev erbjuden en plats till hösten. Så nu ska han bli landskapsarkitekt och gå skola i 5 år till. Jag kommer bli galen och flytta hem om vi inte skaffar eget tills vi är 25 :O


hoppas ni har en bra dag iaf. Min är helt okej. Efter jobbet blir det antingen gymmet eller fotboll med Wilf, beroende på vädret. Det är uppehåll just nu, men känner jag detta landet rätt regnar den klockan 5 då vi lämnar lokalen haha. Vi hörs, nu är det kaos igen som vanligt :/


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0