Vad ar problemet?

Vad har min arbetskamrat for problem?

Jag kakade kotbullsmacka idag till lunch. Hade lite kottbullar kvar fran middagen igar sa jag tog med dom och lite tunnbrod. mjukt tunnbrod. Iallafall sa skulle hon ju fragaom allt och jag fick knappt ata och jag blev valdigt less..

Ar det dar brod? Ar det sott brod? Det ser ut som pannkakor. Visst ser det ut som pannkakor? har du gjort kottbullarna sjalv? Ar dom svenska? Ar osten du har pa andra mackan svensk ocksa? Engelsk? Da har du ju forstort den svenska mackan. Rullar du mackan nar du ater den? Nej? Ramlar inte kottbullarna ner pa golvet da? Ar det dar svenskt godis? Ar det saltlakrits? Urs! Har du bestallt nagot fran den dar svenska hemsidan? Hur lange har du snusat? Hur mycket kostar snus? BLA BLA BLA BLA

Jag flydde ut ur fabriken och fortsatte min lunch dar. Vad ar hennes problem? Lat mig ata ifred?

Sen sa blev jag och Kevin tillfragade av Andrew att jobba over, och hon som brukade vara hans gullegris blev inte det. Och hon v ar flygborbannad. Kevin sa att han inte va sugen och att hon fick gora det istallet for honom om hon ville, aven fast det rorde sig om 45 min. "Jag har inte blivit tillfragad" sa hon och surade.

Senskrev hon nyss till mig pa facebook och fragade hur overtiden gick, om det var kul osv.

Imorgon har vi uppfunnit gurk-onsdag. Sa alla ska typ kaka gurka och bara gront. Bara for att hon hatar lukten av gurka och flyr rummet sa fort jag ater det. Kanske far ata i fred for en gangs skull da haha.


2 kommentarer

Linn

"gurk-onsdag" haha vad kul ;)

Datum: 2010-05-12 Tid: 08:55:28
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/
mamma

hahahah... vilken jävla lunch :P herregud jag hade nog klappt till efter ett tag lr skrikigt :P men du är för goo du :) lycka till på gurk onsdagen :)) puss älskar dig... btw har klippt mig å fixat ögonfransar :)

Datum: 2010-05-12 Tid: 12:46:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0