Whit-friday

Idag ar det whitfriday. Jag vet inte vad whitfriday ar egentligen, forutom att alla blir fulla och lyssnar pa blasorkestrar. Sa det ar precis det jag och Angelica ska gora ikvall.. och grilla och sant ocksa. kanske blir puben. vi far se.

Har jobbat idag och det sog hastpenis.. for idag ar en dag man vill vara ledig. men alla hemska manniskor var lediga sa jag ska nog inte klaga. "precis", sager angelica.

Nu ska vi nog till puben och sen picknick och sen upp till kevin och grilla och dricka ol. blir jatte trevligt.

Har kommer en liten bild pa mig och angelica.


vi ar ganska sota


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0