Älskar harry


Jag höll precis på att bli av med min förra förkylning och nu har jag fått en ny. Hostar så jag nästan kräks, min näsa rinner konstant och jag känner mig allmänt trött och hängig. Urs vad jag hatar att vara sjuk. Ge mig droger så jag kan bli av med det här :/

Efter jobbet åkte iallafall jag och Wilf in till Manchester för att titta på den nya Harry potter filmen. Vi var som barn på julafton, vi har väntat så länge på den här filmen och vi båda är stora harry potter nördar. Den var iallafall underbar och höll sig förvånansvärt bra till bokens händelser.

Det är en film jag verkligen rekommenderar, den bästa harry filmen än så länge. Nu ser jag framemot den sista delen, även fast det känns sorgligt.. för jag menar, det kommer inga fler efter det. Var så deprimerad efter jag läst sista harry potter boken, kommer känna likadant igen.

Nu är det dags att titta på greys anatomy innan det är dags att sova.
Imorgon ska vi på 21 års fest.
Vi hörs!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0