Babyliss Root boost

Idag när jag kom hem så hade jag en lapp innanför dörren där det stod att min paket hade blivit omhändertaget av någon på nummer 51. Feg som jag är så vågar jag såklart inte gå dit då jag inte har någon aning om vem som bor på nr 51. Carol kommer dock hem och försäkrar mig om att det är en väldigt trevlig dam som bor där.. så jag traskar över och säger ett blygt hej, jag är wilfs flickvän.. jag tror du har mitt paket här.. jag lät som ett litet barn. Varför har jag så svårt för sådana grejor?

Iaf så var det min babyliss root boost som jag beställde i söndags. Har provat den väldigt snabbt idag, och den verkar helt underbar :) Blir nog bättre resultat också om man lägger lite tid på det istället för som jag gjorde, spendera 5 minuter på det :P

Det är iaf en typ våffeltång eller vad dom nu heter, men en väldigt smal sådan som man ska klämma vid rötterna för att få volym i håret. Mitt hår är äckligt platt och jobbigt, så den är perfekt för mig. Jag är väldigt nöjd :)



1 kommentarer

Johanna WP

Åh! Vill se bild på håret efter att du använt den! :)

Datum: 2010-11-16 Tid: 19:38:25
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0