Dag 01 - presentera mig själv


Jag heter Emelie Sofia Westin och föddes den 1 december 1989. På mitt pass står det att jag heter Vestin, och varför det är så har jag ingen aning om, ni får fråga min mamma.

Jag bor med min kära pojkvän Wilf och hans mamma Carol i Greenfield, England. Greenfield är en liten by utanför Manchester (eller den är inte så himla liten). Här har jag bott sedan juni 2008 och trivs som fisken i vattnet.. förutom med mitt jobb, men vi kommer till det.

Jag jobbar för tillfället på en fabrik här i Greenfield, och jag hatar verkligen mitt jobb. Jag letar alltid nya positioner men blir alldeles för feg för att sluta och skaffa nytt. Är rädd för att få sparken från mitt nya jobb och sedan måsta åka hem till sverige och lämna min älskade Wilf här. jag vet att jag inte borde tänka så, och jag försöker.

På min fritid hänger jag med kompisarna på den lokala puben, går ut och dansar i Manchester, ser film, läser massor av böcker, tittar på alldeles för många tv-serier (precis som kära johanna)  och försöker för tillfället hitta en ny hobby. Det ska bli fotografering. Ska införskaffa en systemkamera och leta upp någon kvällskurs i fotografi. Så ni kanske kommer få se fina bilder här så småning om :)

Som person är jag vädligt social och glad, oftast iaf. Jag pratar alldeles för mycket, mina jobbarkompisar ber mig vara tyst ibland för deras öron gör ont haha. Jag bryr mig om mina nära och kära, och har dom problem så finns jag alltid här för att lyssna (då jag inte kan vara där fysiskt :/ ) och jag brukar alltid ta på mig andra människors problem för mycket utan att fixa mina egna, jag är väldigt lat men försöker ändra på det och försöker hitta min motivation till att göra något bättre med mitt liv än att jobba på en fabrik. Jag kan även vara väldigt naiv och försöka hitta goda sidor hos folk som mina nära varnar mig om.. men jag tycker inte om att dömma böcker efter dess omslag och jag vill alltid ge människor en chans, vilket har gjort illa mitt psyke x antal gånger.

Jag har världens sötaste och underbaraste lillasyster som är det jag värderar högst i världen.. sen självklart min kära mamma också. Jag är en riktig morsgris. Men mer om dessa 2 får ni läsa någon annan dag.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0