Dag 12 - i min handväska

Tanken var att jag skulle göra en video av detta. Men med tanke på hur jag mår och hur jag därför ser ut och hur min röst låter så låter jag bli. Får göra en video av något annat när jag mår bättre.


1. Min sminkväska. Oftast är den inte sådär full.. men jag var tvungen att ta med mig en del då jag åkte till Angelica.
2. Nässpray.
3. Min stora plånbok
4. Mitt pass. Har inget leg. ska fixas i början av nästa år så jag slipper släpa omkring med det hela tiden.
5. Försvaretshudsalva som jag är kär i.
6. Mina glasögon
7. min dagbok. eller boken jag skriver ner något i när jag tycker det behövs och behöver få ur mig det.
8. Hårspännen. Min lugg är ett helvette på jobbet.
9. Boken jag läser just nu. Wallander.
10. Hörlurar för musik.
11. Min telefon.
12. Snus
13. Perfym
14. Värktabletter som måste tas typ dagligen :(

Förlåt johanna för att min ser typ exakt ut som din :/


1 kommentarer

Johanna WP

Lägg av!

Datum: 2010-11-28 Tid: 22:37:08
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0