dag 13 - den här veckan

Medans jag låter mitt hår torka så tänkte jag passa på att göra dagens utmaning.

Måndag
- Ska till doktorn och kolla om dom kan hitta något fel på mig
- Hem och tvätta kläder
- slöa och tycka synd om mig själv

Tisdag
- Förhoppningsvis jobba
- Hem och få träffa Wilf igen som spenderar natten i Manchester.
- Titta på tv-serier och slöa (som vanligt)

Onsdag
- Min 21-ÅRSDAG!
- Jobba
- Hem och käka svensk middag
- Öppna presenter
- Gå på puben en sväng med kompisarna
- Sova

Torsdag
- Jobba
- Titta på tvserier
- sova

Fredag
- Jobba
- sluta tidigt
- Förmodligen gå på puben med kompisarna
- Sova

Lördag
- Gå på stan med tjejerna som ska fira min födelsedag med mig. Ska försöka shoppa en ny klänning.
- Hem och käka
- Förmodligen fira Adams födelsedag och spela laserdoome.

Söndag
Min slappar dag så jag ska förmodligen ta ett bad, göra ansiktsmask och bara vara och pyssla om mig själv

Gud vilken spännande vecka. Jag behöver verkligen en hobby haha


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0