Godmorgon kära ni.

Klockan är 2 och vi har precis vaknat. Men jag behövde verkligen sova. Fick ju inte så många timmars sömn efter vi var ute och gick inte i säng förrän runt halv 3 :S

Vad händer idag? Det är strålande sol och 0*C ute, vilket jag tycker är ett perfekt promenad väder. Så efter jag fått i mig lite frukost och så så tänkte jag ta en långpromenad runt byn.

Sen blir det städning i köket med carol, städa mitt badrumsskåp och tvätta massa kläder. Ungefär så ser min söndag ut. Jag tackar mig själv för att jag inte drack igår.. fast ändå har jag jätte ont i huvudet. tror jag sovit för länge :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0