Godnatt

ligger och tittar på en dokumentär om prins william och hans fästmö kate. som ni kanske läst så ska dom gifta sig och det är värsta grejen, som när prinsess viktoria gifte sig. fast jag gillar william och kate mer, dom är lite mer intressanta :P

Täntke gå och lägga mig strax. jobb imorgon. Har inte magsjuka, måste ha varit något jag ätit. För strax innan 5 provade jag att äta något och mådde prima. Så jag ringde in och sa att jag skulle komma in imorgon.

Sen klockan 6 gick jag och klippte mig. Ni får se bilder imorgon eller något, måste in och fixa till luggen.Måste klippas lite mer.

Jaja, vi hörs imorgon dåv i ska se harry potter :D

puss och godnatt


1 kommentarer

mamma

Vilken himla tur att´det inte var magsjuka :O skönt att du mår bra :) puss och kram älskar dig

Datum: 2010-11-19 Tid: 12:10:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0