hmm

Idag vaknade man upp med huvudvärk. Har slängt i mig några värktabletter och förhoppningsvis försvinner den snart.

Alldeles strax ska jag och Wilf bege oss till Manchester. Han ska möta upp sina uni kompisar och jobba på en presentation dom ska ha imorgon och jag ska passa på att shoppa lite. Sen hade jag tänkt försöka åka förbi Ikea och köpa hem lite knäckebröd etc. Och kolla upp vad dom har för mat till jul, så mamma slipper ta med sig en hel resväska full :P

Och förövrigt mamma. Rob tog med sig korv i sin resväska från Irland.. Så Prinskorv går förmodligen bra :P

Jaja, vi hörs sen när jag kommer hem :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0