Imorgon

imorgon är jag tillbaka på jobbet. egentligen skulle jag nog behövt en till dag.. men lönen den här veckan kommer då vara alldeles för låt så jag måste dit. + att vi ska på puben imorgon kväll.. och jag kan inte skita i jobbet för att sedan gå på puben. så fungerar jag inte.

Och imorgon är jag 21 år gammal. eller om en halvtimma i sverige rättare sagt. Spännande. Blir att fira nästa helg tillsammans med cookie som fyller 21 den 18e. Här är 21 en stor grej, nästan som i usa fast inte lika stort. Blir utgång i Manchester. Ska bli kul :) och blir det drama tänker jag hålla mig undan det och ha kul. Ingen ska få förstöra min födelsedag. Sådetså!

Pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Peter var lika dålig, & då orkar man själv inte vara seriös längre heller :p



Håller tummarna för att det snöar en "massa" (i Englands mått mätta) under natten, så att du får vara hemma imorgon ändå.



Puss på dig.

Datum: 2010-12-01 Tid: 01:27:46
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0