Irriterande

Vet ni vad jag hatar?

Först och främst folk som stirrar på dig och slutar inte även fast du stirrar tillbaka

Sen hatar jag människor som sätter igång musik på sin mobil och tror dom är så jävla coola när det sitter massa människor runt omkring. Vi vill inte lyssna på eran jävla musik! Köp hörlurar förfan :S

Sen nu när jag sitter här och skriver detta så sitter en kvinna och läser det jag skriver. Visserligen fattar hon inte vad det står, men vafan.. Give me some privacy! Inte sitter jag väl och stirrar då du skickar sms eller något. Respektlöst. Gahr


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0