Jag älskar amazon.co.uk

Igår när jag kom hem från jobbet bestämde jag mig för att beställa hem en bok till mig och 2 böcker till Carol som fyller år på tisdag. Imorse vaknade vi av att det knackade på dörren och där var dom. Hos dom går det undan haha.

Till mig beställde jag;

En bok med skönhetstips, sminktips, hårtips, tips för självförtroendet, tips för att lyckas i livet osv osv. Jag gillar den :)

Till Carols födelsedag köpte jag;

En bok om Keith Richards galna liv. När Carol är klar med den står jag och Wilf på kö för att slåss om att läsa den.

och en kokbok av en av hennes favorit kockar.. Hope she likes it :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0