Jag ser det snöar!

Tror inte mina kollegor kommer kunna jobba imorgon. Klev just upp och tittade ut genom fönstret och fan vad det snöar. Finns inte en chans att engelsmännen kommer kunna köra i detta. Snöade såhär i Skottland de senaste dagarna och 1000 skolor har varit stängda. Så jag får förmodligen sällskap hemma av Carol :P

Var tvungen att öppna fönstret och bara stå och titta ut. Jag älskar snö.. Uppskattar det mer nu när jag inte får det så ofta. Hatade det i sverige men här är det underbart. Allt var så tyst och stilla och snön så ren och fin. I love it!


1 kommentarer

Johanna WP

Sedär! Tror inte du skulle gilla det lika mkt om du var hemma just nu, i -17 & konstant snöande i en vecka :)

Datum: 2010-11-30 Tid: 20:22:02
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0