jävla idiot!

Glömde berätta. Härom veckan så packade jag lite grejor på jobbet med 3 argenturarbetare. Vi pratar om något som har med invandrare att göra.. Något som stod i tidningen eller något.. Och en gubbe som står bredvid mig slänger helt plötsligt ur sig "Jävla invandrare. Alla som inte är engelska borde skickas hem till vart fan dom än kom från"

Jag blir helt chockad och blänger på honom och säger "ursäkta mig! hur fan kan du säga så när jag står här och är utlänning?" Då blev han tyst. Men satan vad arg jag var hela dagen..

Sen på måndagen efter det så hade någon flyttat på hans "clockcard" som vi klockar in med på morgonen. Och han blir typ galen och börjar gnälla på att det flyttas och så.. Så ända sedan dess har jag och tracey sett till att flytta det och gömma det bakom någon annans så han får stå där och leta i evigheter. Inte en så hemsk bestraffning.. men jag njuter av att se honom bli förbannad på morgonen. Han får fan skylla sig själv. Sånt där säger man inte!


1 kommentarer

mamma

Han kan ju inte ha tänkt på att du är utlänning med tanke på att du pratar utan nån som helst brytning... kan tänka mig hur förbannad du vart :P och rätt åt honom att ni jävlas lite ;) puss älskar dig

Datum: 2010-11-28 Tid: 10:57:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0