Sorry

Kan inte göra utmaningen ikväll.. och antagligen inte resten av veckan. Vårat internet fungerar inte. Det funkar i ungefär 2 minuter och sen är det borta i 5, funkar i 2 och är borta i 5. Blir alldeles för irriterad för att ens försöka använda det.

Så jag får göra alla jag missat då det börjar fungera igen. Förhoppningsvis fungerar det innan vi får vårat nya internet, vilket är nästa onsdag (på min födelsedag!)

men jag ska försöka att göra dom från mobilen imorgon. men måste ladda upp bilder till inläggen senare.. för det går inte.

jaja, vi hörs sen


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0