Underbara morgon..

Dagen på Sachets började ju bra.. Eller? Danny kommer in en halvtimme sent och går fram till darren och tar tag i hans krage och tänker slå till honom. Tydligen hade Danny köpt en bil av darrens styvson och idag på motorvägen går den sönder, något med hjulet.. Lös bult eller något. Danny säger att han kunde ha dött och att det var darrens fel? Som att darren planera att mörda Danny? Sen köper man inte en bil utan att kolla den ordentligt, eller? Var iaf massa skrik från Danny darren och Andrew som försökte lugna ner Danny. Efter många om och men bad Danny iaf om ursäkt. Men han måste seriöst skaffa hjälp :S

Traceys syster dog för 2 veckor sedan hastigt i cancer och lider av panikångest vilket är förståeligt. Hon fick iaf en attack efter dramat med pojkarna då hon var i mitten av allt så hon var tvungen att åka hem.

Holly åkte hem innan 10 också och har blivit inlagt på sjukhus igen. Hon var där nästan hela förra veckan. Jag har aldrig varit med om någon med en mer dramatisk graviditet än hon. Nu har hon tydligen vätskebrist osv. Förvånar mig inte det minsta då det enda hon äter är chips och godis och det enda hon dricker är läsk. Och vafan ska hon ha ett till barn för? Hon har själv sagt att hon inte har råd att skicka det till dagis och sagt att hon hatar sin man. Hon är pantad :S

Så fint började min morgon :/


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0