En ny dag

Känns lite bättre idag. Hon låtsas som att ingenting har hänt och sånt klarar jag verkligen inte av. Men men, vad kan jag göra? Wilf har iaf städat rummet och jag har diskat och håller på att tvätta och håller mig borta från henne.

Vad har hänt idag? Det enda intressanta är nog att Danny kom in till jobbet 30 minuter sent igen, fick en skriftlig varning och blev sedan hemskickad för att han luktade alkohol och fortfarande var påverkad från kvällen innan. Han vill verkligen inte ha sitt jobb tydligen. Jag försökte prata med honom igår om Carol och svaret från honom var "Emelie, prata inte med mig om dina vanliga jäkla problem. Prova på att leva i ett tält så får du se hur jobbigt det är!"

Ursäkta mig, men han har valt att bo i sitt tält, ingen har tvingat honom. Hans mamma har sagt att han kan bo där, hans farbror ahr sagt att han kan bo där men han är för stolt för det och han vägrar hyra en lägenhet för att han vill spara pengar (även fast han spenderar allt på sin jävla vodka). Så jag har nu slutat bry mig om honom. Jag sa till och med till Richard idag att han borde ge honom en varning för vi står alltid och väntar på honom då vi inte kan starta maskinen då det fattas folk. Så äntligen fick han den. Nu har han en muntlig varning och en skriftlig.. en skriftlig till och han är ute. Jag skulle inte vara så ledsen. Han går runt och tycker synd om sig själv då det är hans eget fel att han är i den situationen.

Nej, nu ska jag återgå till mina serier och lugna mig :P Och fortsätta titta på när gruvarbetarna blir räddade. Såg det imorse innan jag gick till jobbet och har sett det enda sedan jag kom hem från jobbet. Det är så fint då dom får träffa sin familj igen :) 21 personer uppe.. 12 kvar :)

Jaja, vi hörs sen!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0