..............

Inte nog med att jag haft en skitdag på jobbet eller att sverige förlorade.. käre svärmor kommer upp och skriker åt oss och hotar med att slänga ut oss. Sen börjar hon klaga på att vi bor här utan att betala hyra och då var jag tvungen att ryta tillbaka.. Jag har fan erbjudit att betala hyra men hon har gång på gång sagt att så länge vi betalar vår egen mat är hon nöjd. Hon blir alltid såhär när hon är full. Jag är så jävla förbannad. Hur fan ska vi ha råd att bo någonstans då det är bara jag som tjänar pengar? Nu vill jag fan åka hem!


2 kommentarer

Johanna WP

Vad oförskämt, har man sagt att man inte vill ha pengar kommer man fasen inte & skriker efter det senare heller...

Datum: 2010-10-13 Tid: 15:27:41
Blogg: http://ilky.blogg.se/
fia

fy! tycker inte om din svärmor om hon ska vara så oförskämd!

Datum: 2010-10-17 Tid: 21:23:14
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0