Fancydress

Ikväll ska vi på födelsedagsfirande. En kompis som fyller 21 (stor födelsedag här, som 18.. eller 20) och det är utklädning som gäller. Jag har haft sån jävla panik över det för jag kommer aldrig på något att klä ut mig till. Men vi åkte iaf till tesco idag efter jobbet och jag hittade ingenting. och när jag var påväg att ge upp och inte gå ut ikväll hittade jag en klänning som typ ser ut som en björnpäls eller något. Så jag tänkte, jag köper den, jag köper billiga uggimitationer och sätter på mig min svenska vikingahatt. Så ikväll är jag en svensk viking. sådetså! Klockan 10.30 kommer minibussen och hämtar oss 16 pers som ska ut och kör oss till Huddersfield. Lite omväxling att gå ut i en ny stad. Klockan 03.30 hämtar den upp oss igen.

hoppas det blir kul ikväll, men inte för kul.. för imorgon ska jag och Angelica på lägenhetsvisning i Manchester :)

vi hörs!



2 kommentarer

mamma

snygg som alltid :) puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-10-23 Tid: 13:42:20
Chivone

Tjoho vill inte låta som någon störd desperat människa men jag har faan ingen svensk i närheten (alla verkar bo i London)& bor i Wythenshawe, vid Manchester Airport, så om du flyttar till Manchester så har du en svensk i närheten:)

Datum: 2010-11-01 Tid: 00:46:34
Blogg: http://xchivonex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0