Jag fattar inte...

Danny har varit typ en halvtimma sen varenda dag i flera veckor. Man måste alltid ringa och väcka honom. Dom har inte gjort något åt det men nu pratar dom om att ge honom en varning (hans andra) och jag tänker inte tycka synd om honom om han får sparken, hans eget fel liksom. Om jag är sen klockar jag oftas in 2 minuter sent, men då har jag ändå varit här i tid. Jag menar, han bor i ett tält i greenfield och har bil.. Hur lyckas man varje dag?

och imorse så jobbade vi på blueloo maskinen och han stänger av den för att gå och bajsa? Sen när var det okej att göra det då man är 9 pers som jobbar med maskinen? Det här börjar bli ett skämt!


2 kommentarer

Angelica

TUUUUUUR för dig du att du skrev Angelica och inget annat där nere du. Annars du, då hade det blivit stryk ! :)



Jag gillar din design också. Jättefin :) <3

Datum: 2010-10-11 Tid: 20:58:46
Johanna WP

Gillar också din design, känns mer som en hemsida än en blogg. Tumme upp!

Datum: 2010-10-11 Tid: 22:22:41
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0