Jävla jobbarkompisar

I fredags hade jag fortfarande den där fruktansvärda hemlängtan i mig och var inte på humör alls. Jag berättade för min käre vän Danny hur jag  mådde, men ändå var han och Darren idioter som vanligt. Frågade om dom ville byta med mig halvvägs genom skiftet för att jag inte bara ville stå och göra ingenting hela skiftet för det ger en alldeles för mycket tid att tänka, men ack nej.. det vägrade dom.. "det är vi 2 idag.. VI jobbar tillsammans" Sen sa dom onödiga saker hela skiftet också..

Sen fick dom Holly att börja gråta. Holly Danny och Darren hade skrivit upp sig för att jobba över. Holly har feber och mår skit men pojkarna vägrar jobba då det visar sig att bara 1 behöver stanna. hon blir ledsen och dom skriker typ crybaby och sånt till henne. jag menar, behövs det verkligen?

problemet med dom är att dom fullständigt skiter i andra människor.. det är bara dom som räknas. visst vi behöver inte vara bästa vänner,  men vi kan väl iaf försöka behandla varandra med respekt?
tydligen inte...


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0